LITTLE LAMBS
OD OGÓŁU
Każda grupa ma tygodniowy plan zajęć, z zajęciami dostosowanymi do konkretnych potrzeb każdego dziecka. Każde działanie w planie jest celowe i zaplanowane na podstawie obserwacji nauczycieli dotyczących każdego dziecka.
Aby pomóc w rozwijaniu umiejętności językowych orazi umiejętności czytania i pisania, nauczyciele:
- Opisują co robią, a także co robi dziecko, aby dzieci słyszały więcej języka i łączyły słowa z czynami.
- Czytają na głos kilka razy dziennie, a także umożliwiają samodzielne eksplorowanie książek.
- Zadają pytania dotyczące książek i zachęcają do interakcji podczas czytania.
- Pozwalają dzieciom opowiadać historie.
- Śpiewają piosenki i rymowanki codziennie.
- Zachęcają do udawanej zabawy i udziałem innych dzieci.
- Pozwalają na eksperymentowanie z materiałami do pisania i doceniają bazgroły
- Zachęcają dzieci, aby dyktowały historię lub opis tego, co tworzą.
DO SZCZEGÓŁU
Dziecko uczy się chodzić, biegać i trudno nam za nim nadążyć. Bawimy się z maluchem w drugim roku życia, pomagamy w rozwoju jego mowy i sprawdzamy, czy już pora na naukę samodzielności.
CUDDLY KITTENS
OD OGÓŁU
Każda grupa ma tygodniowy plan zajęć, z zajęciami dostosowanymi do konkretnych potrzeb każdego dziecka. Każde działanie w planie jest celowe i zaplanowane na podstawie obserwacji nauczycieli dotyczących każdego dziecka.
Aby pomóc w rozwijaniu umiejętności językowych i umiejętności czytania i pisania, nauczyciele:
- Opisują co robią, a także co robi dziecko, aby dzieci słyszały więcej języka i łączyły słowa z czynami.
- Czytają na głos kilka razy dziennie, a także umożliwiają samodzielne eksplorowanie książek.
- Zadają pytania dotyczące książek i zachęcają do interakcji podczas czytania.
- Pozwalają dzieciom opowiadać historie.
- Śpiewają piosenki i rymowanki codziennie.
- Zachęcają do udawanej zabawy i udziałem innych dzieci.
- Pozwalają na eksperymentowanie z materiałami do pisania i doceniają bazgroły:)
- Zachęcają dzieci, aby dyktowały historię lub opis tego, co tworzą.
DO SZCZEGÓŁU
Z dzieckiem w trzecim roku życia świetnie można się porozumiewać i bawić. Dużo czytamy maluchom i uczymy skupiania uwagi., Dbamy o rozwój motoryki dużej i małej oraz uczymy korzystania z nocnika.
BOUNCY BEARS
OD OGÓŁU
Każda grupa ma tygodniowy plan zajęć, z zajęciami dostosowanymi do konkretnych potrzeb każdego dziecka. Każde działanie w planie jest celowe i zaplanowane na podstawie obserwacji nauczycieli dotyczących każdego dziecka.
Aby pomóc w rozwijaniu umiejętności językowych i umiejętności czytania i pisania, nauczyciele:
- Opisują co robią, a także co robi dziecko, aby dzieci słyszały więcej języka i łączyły słowa z czynami.
- Czytają na głos kilka razy dziennie, a także umożliwiają samodzielne eksplorowanie książek.
- Zadają pytania dotyczące książek i zachęcają do interakcji podczas czytania.
- Pozwalają dzieciom opowiadać historie.
- Śpiewają piosenki i rymowanki codziennie.
- Zachęcają do udawanej zabawy i udziałem innych dzieci.
- Pozwalają na eksperymentowanie z materiałami do pisania i doceniają bazgroły:)
- Zachęcają dzieci, aby dyktowały historię lub opis tego, co tworzą.
DO SZCZEGÓŁU
Dziecko w czwartym roku życia zna już około 1000 słów i składa logiczne zdania! Potrafi już skupić się na pierwszych grach planszowych i karcianych. Zdecydowanie preferuje prostą wersję „Wojny”, w której raz on zbiera karty, a raz jego przeciwnik. Znakomicie uczy się pierwszych liter, liczenia i przewidywania zdarzeń.